17/06/2012

Skønne dage med de bedste


Hey Alle. :-D
Havde to skønne dage med min bedste veninde Kristin i tordag og fredags. Vi shoppede totalt amok på de to dage sammen. Har fået købt 5 par øreringe, 5 ringe, 3 armbånd, 4 lip gloss, en sød creme farvet t-shirt med print på og en rouge børste. & så fik jeg også købt en sød gave, til min søster fordi jeg havde lyst.
Pluds vi mødte også den her mand i torsdags, som var helt sølv, dem som står helt stille og bevæger sig hvis man gir dem penge. Ham gik vi så forbi, og han bukker så ind over os. Og jeg får det største chok så jeg begynder bare at skrige! Og Kristin begynder også at skrige. Men ham sølv manden havde bare sådan et uhyggeligt klovne face hahaha :-D Mega fun chok alligevel, og folk omkring os grinte bare af os haha. :-D
Men jeg glæder mig mega til i dag!!!!! For efter jeg har tørret mit hår, og taget make-up på, går turen til Tivoli, hvor jeg skal derind med min veninde Zarah. & prøve forlystelser osv. IHHHH det blir godt. :-D

Enjoy Life Love Malene. ♥

3 kommentarer:

  1. Elsker dine billeder her på bloggen!
    Det kunnw være lækkert hvis du lige kiggede forbi min blog - så kan vi måske følge hinanden?
    Knus Michelle fra michellesbeautifulworld.blogspot.com (:

    SvarSlet
  2. Tak for din søde kommentar :-D Og kigger lige forbi din blog! :-D

    Knus Malene

    SvarSlet
  3. God tur i tivoli!
    Btw. din header er super fin :-)

    SvarSlet