14.04.2012

At Blogge


Hey bloggen :-D
Så fik man sovet sammen med Kristin igår, rigtig hyggeligt! & vi så gyserfilmen Insidious igår nat. Vi var bare ved, at dø i starten af filmen. Hvor vi bare skreg i introen af filmen. Hahaha, men det var nu alligevel en sjov oplevelse. Plejer altid at se gyserfilm med Kristin.
Også har jeg været i centeret med familien. Så er der også bestilt rejse til sommer, hvor rejsen går til Portugal. Jeg glæder mig allerede helt vildt, og det blir dejligt at komme ned til varmen!!!!! :-D Det ser jeg i hvert fald frem til.
Lige nu venter jeg bare på at min veninde Zarah kommer også skal man sku også lige sove sammen med hende! :'D

All and Over Malene . ♥


Inden vi gik  til centeret

Leopard Halskæde købt i Glitter på tilbud til 25 kr. :-D

Mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar