16/03/2013

New In // It's All About The Shoes



 
 
 
HEY THE BLOG
Så fik jeg endelig taget et billedet af de fine sko, elsker dem & så er de også rigtig gode at gå i. Også fik jeg også købt nogle nye bukser her i dag, de er cremefarvede og sorte i noget rigtig blødt stof fra Only. Skoene er fra Vagabond til 500 kr & bukserne kostede 200 kr.  Udover det har jeg bare haft nogle skønne dage i  både skolen og derhjemme, er mega glad for tiden. Lavede lektier med de dejlige venner fra klassen efter skole i tordags, Vanessa, Stephanie, Salim & Ashkan og igår var jeg sammen med Tobias. Elsker at være omringet af skønne mennesker! ♥  Btw. Hvad synes i om mine køb? 
LOVE MALENE       

13 kommentarer:

  1. Jeg kan vild godt lide skoene! synes de er helt vild fede! Og bukserne er også ret fede!

    Være sød og tjek mit indlæg ud, og kom med nogen forslag til nogen sange så jeg kan lave et cover! og prøve at bryde min grænse, og prøve selv og få min drøm til at gå i opfyldelse! xoxo! god weekend!

    http://candytrinh.blogspot.dk/2013/03/music-is-my-melody.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak! :-D
      Kigger da lige forbi din blog så!

      Knus Malene ♥

      Slet
  2. Sikke nogle flotte sko! :)
    Kram,

    SvarSlet
  3. Lækre ting! - Kunne du tænke dig at følges? (:

    Kig forbi :)
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Kigger lige forbi din blog. :-)

      Knus Malene ♥

      Slet
  4. F*** nogle lækre ting !
    Tænkte om du ville følges ?

    Knus
    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :-D
      Tar lige et smut forbi din blog og kigger.

      Knus Malene ♥

      Slet
  5. Hvor har du bare en vildt fed blog altså!;) den giver så meget inspiration

    Kunne du tænke dig at følges?, tag et kig eller 2 på min blog..

    //Cecilie
    www.cillleerr.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det er jeg rigtig glad for! :-D
      Tar lige et smut forbi din blog.

      Knus Malene ♥

      Slet
    2. Mange tak!;)
      - jeg følger dig nu!

      //Cecilie♥
      www.cillleerr.blogspot.dk

      Slet
  6. like these trousers a lot;)X

    http://throughartrelatedtofashion.blogspot.com/

    SvarSlet