10.04.2012

Starting Today

Mig

Nye shorts

Love me Love you ♥

Ny sød bluse
Nye parfuemer :-D

Hey alle. :-)
Havde ikke lige fået blogget i et par dage, men det er godt at få blogget igen. Men i løbet af de par dage, hvor jeg ikke har fået blogget, var jeg til påskefrokost med hele familien. Rigtig hyggeligt, da jeg ikke havde set dem alle i lang tid. Vores familie plejer tit at være sammen i weekender og sådan. Men siden sidst var der bare gået rigtig lang tid. Så det var great at se dem. ♥
Man skulle  nærmest tro at det snart var sommer, men det har bare regnet hele dagen herovre. So sad. :-/
I dag startede jeg btw. på Roskilde produktionsskole inden for mediegrafiker faget. Det var faktisk okay, og personerne derhenne virkede meget søde. Så det skal nok blive godt. I morgen har jeg så fri, så det er fedt nok! :-D & i dag har jeg også været lidt ude at shoppe med mama. Har ikke så meget andet at skrive lige nu. Glæder mig til folkene fra min gamle efterskole kommer hjem fra deres rejse soon, og glæder mig til Hans kommer hjem. De fleste af mine venner & veninder er bare ude at rejse, rigtig snyd! Men skal rejse i sommerferien i stedet for. :-D

Kiss Malene . ♥  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar