01.04.2012

Sweet Weekend

Hey Alle ;-D 
Så er man kommet hjem fra en hyggelig weekend med Sofie. Det har nu været rigtig hyggeligt, men er bare rigtig træt. 
Fredag da jeg ankom på kollektivet Svanholm, blev jeg vidst lidt rundt, så på de små gedekid, der var ret cute! Og senere på aften bagte vi kanelsnegle. & hyggede. 
Lørdag red vi i skoven på hendes hest Picnik & slappede bare af. & i dag har vi været i Frederikssund center Sillebroen for at shoppe og spise på café. Så har nu haft en dejlig weekend. Men er nu alligevel blevet træt. I morgen står den med at tilbringe dagen med Hans, en af mine tætte venner. :-D
Det var faktisk ret underligt i dag da jeg var på vej hjem, for fik set Mads i Roskilde i dag. Vi fik snakket lidt og fik krammet. Det var kind of weird. Men det var okay, det var alligevel godt at se ham igen. ;-)

Hugs & Kiss Malene . ♥



Sofies kat ♥

Ged der elskede at bide i min jakke 

Kanelsnegle

Sofie & jeg ♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar