17.05.2012

In Love?


Hey bloggen, her kommer nok et lidt personligt indlæg.
Kender i det hvor man er forvirret omkring en bestemt person?
På den ene side, er der bare noget ved personen, der gør at man får den der dejlige fornemmelse og følelse. 
Jeg er helt lost. Han er virkelig sød, og har altid haft en nært forhold til ham. Vi har faktisk været sammen, hvis i ved hvad jeg mener. Og lige nu føles det meget mere end som venskab. Er forvirret omkring om vi nogensinde bliver mere end venner eller om vi bliver mere end det vi er nu. Men det føles godt, det vi har gang i lige nu. Havde bare lige brug for at komme ud med det. I'm maybe little in love.

Kysmøs Malene.

3 kommentarer:

  1. jeg kender det alt for godt! Mit råd er bare at nyde det I har lige nu, og tage den med ro, og se hvor det fører hen! Rigtig fin blog forresten - jeg er nu blevet fast læser. tjek min blog ud: accordingtoif.blogspot.com :-)

    //Isabella

    SvarSlet
  2. Rigtig fin blog, du har dig!
    Er blevet fast læser nu, håber du vil følges ad :-)
    Tjek min blog ud: lee-christensen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Rigtig sød blog du har!
    Jeg er fast læser nu, håber du også vil blive det ved min
    Blog: Mathildeelsig.blogspot.com :) <3

    SvarSlet