21.12.2012

Best Friends Forever




 
 
HEEEEEY THA BLOG!!!!!!!!!!!
Haft rimelig travlt i den her uge, så har ikke lige fået blogget. Men har haft et par skønne dage! Mandag lavede jeg ikke det store, så bare filmen The Nightmare Before Christmas, af Tim Burton. Tirsdag var jeg til Latin prøve, og var sammen med nogle fra klassen. & bagefter var jeg sammen med min bedste veninde Kristin, som også ses på billederne ovenover. Det var sku en, meget hyggelig dag!!! & vi har det sku' altid sjovt sammen Kristin og jeg. Elsker Kristin, hun har altid været min bedste veninde, og jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden hende. Vi har altid været det perfekt makkerpar. ♥ & i kan besøge hendes blog HER!  Når men, i onsdags fik jeg endelig juleferie, også var jeg også lige til julefest på gymnasiet, det var sku' en okay fest. Og efter festen hjem og sove hos dejlige Vanessa sammen med Souad! Blev heligvis ikke lige så fuld, som til sidste fest på gymnasiet. Igår tog jeg bare tidligt hjem fra Vanessa, sov en del, og fik været sammen med Laith & snakket lidt. Så har haft rimelig travlt. ♥
I dag står den bare på julehygge med familien, konfekt skal laves og juletræet skal købes & pyntes.
Også kommer søde Sofie Chantal fra min gamle efterskole på besøg i morgen tidlig, bliver super hyggeligt og godt at se hende igen!!!!!!!!!
ENJOY LIFE LOVE MALENE