23.12.2012

Save Your Heart For Someone Who Cares


 
HEEEEEY BLOGGEN!
Har tænkt over en masse ting i et stykke tid nu, og har en masse tanker på hjerte.
Det er rimelig privat, men det er dejligt at få skrevet det ned i bloggen anyway. Har bare tænkt tilbage på gamle kærester, og hvorfor det egentlig gik galt, og hvor meget jeg egentlig har lært af det.  Jeg har ikke haft mange kærester, men jeg kan være ærlig at sige, at jeg har haft fire kærester i hele mit liv. Jeg har dog haft noget kørende med nogle, men ikke noget som blev seriøst. Det er bare mærkeligt at tænke tilbage på. Jeg håber selvfølgelig det bedste for dem, på en eller anden måde. Men alligevel har jeg også bare lyst til råbe: FUCK YOU IN HIS FACE! Er bare træt af drenge, der ikke kan slå op på en ordenlig måde, som Mads, som Jason.. og som mange andre drenge. Er bare trær af drenge, der ikke kan sige hvad de føler, træt af drenge der ikke bare er ærlige og siger hvorfor de slår op, hvorfor de ikke kan mere. Træt af løgne. Men er virkelig glad for, jeg ikke er sammen med nogle af de kærester jeg har haft mere. & jeg kan takke dem for at jeg har lært af mine fejl.
For jeg forstår alting meget bedre nu, og det er jeg taknemlig for. Jeg savner bare en, som virkelig elsker mig. En som aldrig ville finde på at såre mig. En som man kan have mange oplevelser med, grine med, en man kan have det hyggeligt sammen med, og ikke kun se film derhjemme med, men jeg vil have en der forstår mig, en man kan gå ud og have det sjovt med. En snaksagelig person, der er åben, og som er ærlig over for mig. For er virkelig træt af drenge, der ikke kan sige hvad de mener.
Men er nu meget glad for at være single lige nu. & så længe jeg har min familie, Kristin, Laith og mine venner, kan det sku' ikke gå galt. ♥
LIVE YOUR LIFE KISS & HUGS FROM MALENE!