21.02.2013

You Fit Me Better Than My Favorite Sweater

 
 
HEY THE BLOG
Fik ikke lige blogget igår, fordi jeg var sammen med to af mine bedste veninder Melina & Zarah. Først tog vi ud på strøget for at kigge efter kjoler og bagefter på vandpibe cafe. Mega dejligt at være sammen med dem begge to igen! & så tog jeg da lige hjem til min bedsteveninde Kristin bagefter for at overnatte til i dag. Hvor vi så tog på fisketorvet, og fandt en masse fede ting. Kristin er den bedste og er så glad! Fik bestilt nogle støvletter hjem i læder til hverdagssko med lynlåse i siden. Kommer ud på bloggen senere på ugen, når jeg har fået dem hjem! Har bare et spørgsmål til jer, savner i nogle  flere billeder med farver på bloggen?
LOVE MALENE

4 kommentarer:

  1. Lyder rigtig hyggeligt!
    Btw. fin blog<3

    www.adicters.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var det også! & mange tak!
      Knus Malene ♥

      Slet
  2. Rigtig fin blog, tag et kig forbi min blog og se min nye video ;-)
    http://kreativemilie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Tar et smut forbi. :-)
      Knus Malene ♥

      Slet