30.12.2013

Doing What You Like Is Freedom. Liking What You Do Is Happiness.


HEY THE BLOG
Så er jeg her igen. Fik ikke lige blogget igår, da jeg sov sammen med min bedste veninde fra lørdag af til i dag. Men det var mega hyggeligt, fik spist en masse god mad, fik set film og grint en hel del. Så det har været skønt. & så fik jeg også taget dette billedet, jeg er selv på billedet og min bedste veninde tog det. Forresten har jeg fået pakken med de lyserøde makeup børster, og de ser ud som forventet. Har bare ikke brugt dem endnu, men vil lave et indlæg om dem i morgen eller i det kommende nye år, omkring hvordan de er. Det er stadig ikke helt gået op for mig, at det allerede er nytårsaften i morgen. Men glæder mig helt vild til at se pigerne og fejre aften med dem, samt en masse sprut & god mad. Jeg vil dog smutte igen, da jeg skal spise aftensmad. Håber i hygger jer derude og har haft en skøn dag. Hvad synes i forresten om billedet? & kan i li det?
LOVE MALENE

6 kommentarer:

  1. super godt billede! <3
    hav en dejlig aften!
    knus

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig flot billede - er vild med den slørrede effekt :)
    Godt nytår til dig også <3

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Kan rigtig godt lide billedet! :)

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet