11.12.2013

New In // M.A.C Make Up & Hot Chocolate.



HEY THE BLOG
Så jeg tilbage igen, er begyndt at komme lidt i julestemning. Med dejlig varm kakao, og julepynt i huset. Tingene er også begyndt at blive bedre. Føler mig mere fri, nu da jeg er single igen. & har mere tid til det jeg gerne vil, i stedet for at tænke på hvad han ville. Så må indrømme, at det er ret forfriskende at være single igen. Nu til Mac make- upp'en. Mac sprayen er til ansigtet, som gør at ens puder i ansigtet ser mere naturlig ud, og så er den også bare god til at påføre inden man går i seng, da der er mineraller i og den gir også god fugt til huden. Navnet på sprayen er Mac Mineralize chraged water Skin hydrating mist til 180 kr. Puderen er bare en normal dækkende puder ved navn Studio Mac Fix. Ca 240 kr. Håber i hygger jer derude, for jeg vil til at smutte igen. Da jeg skal til at se Vampire Diaries. Elsker i også M.A.C make-up & hvilke produkter kan i bedst lide?
LOVE MALENE

14 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk ikke andet fra mac end deres læbestift. Men tror helt sikkert at det er hvad jeg vil bruge penge på, når der snart skal købes ny make-up!
    Og hvor er det dejligt at høre at du har det godt med at være single :)
    Hvilket redigerings program er det du bruger til dine billeder?

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre hehe. Tak! :-)
      Jeg bruger lidt forskellige redigeringsprogrammer, men blandt andet Picmonkey.com, som er et gratis redigeringsprogram. :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  2. Ejer kun en lipgloss fra MAC, men skal klart have investeret i noget mere :)
    - Super fed blog forresten :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Har selv pudderen, og jeg eelsker den!

    Forresten har jeg en giveaway i gang på min blog, tjek den gerne ud!
    - http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2013/12/christmas-giveaway.html

    SvarSlet
  4. Du spurgte om jeg havde lyst til at følges, følger dig nu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan ikke rigtig se at du følger mig.

      Love Malene ♥

      Slet
  5. Åh! Varm kakao og Mac produkter.. To af livets bedste goder :-D

    SvarSlet
  6. Det ser virkelig hyggeligt ud på billederne! Har aldrig prøvet MAC produkter, men det lyder rigtig godt :) - så måske man skulle overveje det.

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Sikke nogle gode billeder, ser enormt hyggeligt ud :-)

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet