22.12.2013

New In // Silver Iphone Cover & A Good View.



HEY THE BLOG
Så er jeg her igen med lidt nyt. Nyder juleferien med både venner & familie. Hvor jeg bruger tiden på julehygge og den slags. Nu er der heller ikke længe til jul og alle har travlt. Er bare glad for at jeg fik købt alle mine julegaver i god tid, så jeg ikke skal stresse over det. Har forresten også fået mig et nyt iphone cover i sølv fra min mor. Det er købt i Fona til 199 kr. Er rigtig glad for det, da det er rigtig feminint og så er det også bare lige mig. Elsker sølv, ting der skinner og ting der glitrer! Fik også lige taget dette billedet af min udsigt i morges, da jeg stod op. Udover det håber jeg i nyder juleferien og har haft en fantastisk dag! Jeg vil dog smutte igen, men skriver mere igen i morgen. Hvad synes i om mit nye cover? & kan i lide billedet af min udsigt?
LOVE MALENE

17 kommentarer:

  1. Rigtig smukt cover! (Og er forresten med dig i at sølv ting, der skinner, er noget af det bedste!)

    Rigtig go' jul!
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Ja, man blir bare glad af at se på ting der er sølv og skinner. :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  2. Du skrev for nogen tid siden, om ikke vi skulle følges. Jeg har fulgt dig i en uge nu, men du følger ikke mig?
    - astridellenkruse.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Sorry har ikke lige fået set det, men jeg følger dig nu!

      Love Malene ♥

      Slet
  3. Det er godt nok et lækkert cover!

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet
  4. fedt med et cover der skiller sig lidt ud :-)

    kig gerne forbi!

    cbycmodeblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. wow, sikke et lækkert cover!

    Forresten har jeg en giveaway igang på min blog, tjek den ud her:http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2013/12/christmas-giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Kigger lige forbi. :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  6. super fedt cover! :)
    lækkert billede, det er super flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Ja er også rigtig vild med det. :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  7. Elsker det cover der!

    http://hannahfaurschouandersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Tak for din kommentar! Er du med på at følges?
    Glædelig jul. - Camilla

    http://highhopes-camilla.blogspot.dk/2013/12/23.html#comment-form

    SvarSlet
    Svar
    1. Følger dig allerede, ved bare ikke om du følger mig. :-P

      Love Malene ♥

      Slet