05.01.2014

Healthy Breakfast & Hit The Road For A Run.



HEY THE BLOG
Så er jeg her igen, og har taget min første løbetur i lang tid. Kan godt mærke at jeg er kommet i dårlig form siden, jeg ikke har trænet i lang tid. Men håber at det kommer til at blive en vane, så jeg får løbet hver anden dag. Så et af mine nytårsforsæt går i opfyldelse. Det var i hvert fald rart at få trænet lidt igen, efter alt det julemad og druk der har været på det sidste. & så fik jeg også lavet mig en sund frugtsalat til morgenmad, det der er i frugtsalaten er æble, kiwi, appelsin, banan og granatæble. Udover det har jeg bare haft en afslappende dag, set serier og den slags. Da jeg skal i skole i morgen, vil jeg bare gerne være frisk og udhvilet. I morgen vil jeg dog lave et lidt mere personligt indlæg. Omkring pigen bag bloggen, som er mig. No surprise. Haha. Jeg vil dog smutte igen alle sammen. Men jeg håber i har haft en super god weekend! Skriver mere senere. Hvad synes i om mine billeder? & træner i?
LOVE MALENE

28 kommentarer:

  1. Jeg må også prøve at lave sådan en ''salat'', det ser super lækkert ud!
    Har du lyst til at følges, blive fast læser hos hinanden og følg hinanden på Bloglovin?
    // valentinaniewandt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :-D Kigger lige forbi din blog først!

      Love Malene ♥

      Slet
    2. Nu følger jeg dig her på bloggen + på Bloglovin :-)

      Slet
  2. mums en lækker morgenmad!

    knus
    cbycmodeblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Mhm, ser super lækkert ud!
    Jeg kender det alt for godt! Jeg har haft hjernerystelse hele december og har stadig, så det bliver også svært at komme igang med fitness igen!
    Tak for din kommentar på min blog! Vil rigtig gerne følges :-)

    Www.life-a-life.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det er jeg ked af at høre, men håber du kommer ordenligt igang igen! :-D
      Følger dig straks tilbage!

      Love Malene ♥

      Slet
  4. Super fin blog du har, med fine billeder og indlæg.
    Synes det lyder som en god idé at følges, vi følger dig nu via. GFC :-)

    // kristinaogmelanies.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan ikke se i følger mig, men følger i hvert fald jer. Håber i følger mig tilbage!

      Love Malene ♥

      Slet
    2. Vi følger dig, og hedder "Melanie og Kristina", vi har ikke noget billede ♥

      Slet
    3. Okay mange tak! :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  5. Det ser super lækkert ud! Jeg træner selv en del ja :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Hvor ser det lækkert ud!
    Jeg har også lige hat en alt for lang pause, men har bestemt mig for, at det skal ændres på. Vil prøve at spise lidt sundere og så træne også.
    Hvilket program bruger du til at redigere dine billeder? :)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!!!! :-D & det lyder da godt! Bruger lidt forskellige programmer, men blandt andet picmonkey.com!

      Love Malene ♥

      Slet
  7. Nej, jeg træner desværre ikke mere. Men jeg vil begynde i morgen, det er nemlig også et af mine nytårsfortsæt, indlæg er kommet på bloggen om det! Ellers er jeg vild med dine billeder, din morgenmad ser utrolig lækker ud :-)

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det jeg glad for du synes! :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  8. det ser sørme lækkert ud, kunne jeg såmænd godt lige spise!
    Er helt enig i at man bare nu har brug for at være sund og træne, efter alt det julemad og juleferien.
    Synes det er sejt, du kom ud og løbe, og at dit nytårsforsæt er at løbe hver anden dag.
    Synes bare det er lidt svært at tage sig sammen og løbe, for hold fast hvor jeg bare hader det.

    Jeg vil egentlig gerne sige tusind tak, du er simpelthen så sød til at skrive kommentar på min blog, og hver eneste gang gør det mig så pisse glad, det betyder virkelig meget! Så tusind tak fordi du tager dig tid, til at skrive en sød kommentar!!!!! :)

    Hav den skønneste dag!
    knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var også bare svært for mig bare at tage mig sammen til det. Men det bliver vel bedre med tiden. :-)

      Men tusind tak, og er glad for at mine kommentarer gør dig glad. & er også glad for at du er så sød til at skrive kommentarer tilbage! Din blog er i hvert det værd, at tage sig tid til at læse! Og kan kun sige i lige måde!!! :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  9. Ser meget lækkert ud :) Er også allerede kommet godt igang med træningen igen, hvilket er så dejligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det lyder da godt, glæder mig til at komme ordenligt i gang. :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  10. Lækker mave, og lækkert mad! ummmh :)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. eeeej det ser lækkert ud, den frugtsalat :) - rigtig lækker blog du har, følger nu med på bloglovin ;)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den gør så & tak! :-) Følger dig lige tilbage.

      Love Malene ♥

      Slet
  12. Ej hvor lækkert med frugtsalat til morgenmad.
    Jeg elsker frugtsalat(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet