08.06.2012

Fashion

Stort Kors fra Glitter til 79,99 Kr.

Øreringe fra H&M til 39,95 Kr.

Korst T-Shirt fra Only til 129,99 Kr.

Sort Blonde Bluse fra Vero Moda til 159,99 Kr.

Hey Bloggen. :-D
Det har har været en alt for god dag i dag. Morede mig i skolen i dag. Har lavet på en collage i Photoshop. Og den er blevet super PRETTY! Er også blevet rimelig god til photoshop. Elsker det program!
Fik desværre ikke været i fitness centeret i dag. Men har fået shoppet i flere timer med min søster. Super hyggeligt! :-D ♥ & har fået mig et par skønne ting! Yayness. Også har vi også weekend. Livet er skønt!!!!
Glæder mig til at jeg blir færdig med collagen. Der kommer nok et billedet ud af den på bloggen, når den er helt færdig! Glæder mig faktisk også til i morgen, der skal mig og min familie forbi min søsters lejelighed, og vi skal sikkert også spise derhenne. Det blir hyggeligt. :-D Jeg håber ellers i har haft en fantastik dag!
Og forresten, har i købt noget nyt tøj eller shoppet fornyglig? & hvad syntes i om de sager jeg har købt mig?

Kys Malene. ♥

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tak for din kommentar, jeg følger dig nu. Jeg håber du måske vil gængælde det:-)

    http://highhopes-camilla.blogspot.dk/2012/06/mac.html

    -Kys!

    SvarSlet
  2. Heej super fin blog! :-)

    Tag gerne et smut forbi den her
    http://valentinaogcatharina.blogspot.dk/

    kram

    SvarSlet