03.07.2012

Updates

Neglelak fra Essie

Shorts fra H&M

Hey Blogge ♥
En lille update, næsten lige kommet hjem fra en lille shoppingtur. Købt de her lækre zebra shorts fra H&M. Love Them!!! I morgen står dagen på, en hyggelig shoppetur med bedste veninden Kristin og en lille tur på bryggen. Blir sikkert super hyggeligt, så det glæder jeg mig til. & glæder mig også mega meget til fredag, der får jeg endelig sommerferie. Også skal jeg også være sammen med min dejlige kæreste Jason! IHHHHH det blir så godt!!!!! Elsker mit liv! ♥♥♥

Enjoy Life Love & Kiss Malene.

2 kommentarer:

  1. Hej! Super sød og personlig blog du har dig her! Minder meget om en slags dagbog! :))

    Tænkte på om du ville følges?
    Knus
    http://annasblog-mixed.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tak for den søde kommentar, og jeg bruger også min blog her som en slags dagbog :-D Men det kan vi da godt. :-D

    SvarSlet