11.09.2012

STRONGER

Hey bloggen & kære læsere ♥
I må meget undskylde, at jeg har været så dårlig til at blogge, her på det sidste. Men som sagt i sidste indlæg, mit net virker ikke, som det skal & mit iphone kamera & farverne på den er helt fucked. Så får ikke taget, så mange billeder i hverdagen, men skal til at bruge mit kamera i stedet for igen. Så jeg kommer nok til at blogge meget igen, når det hele er på plads. :-D Udover alt det, har jeg meget travlt for tiden, både med gymnasiet, veninderne og så er jeg begyndt at træne meget. Mit mål er at få en six-pack, men jeg vil ikke have, at den skal være overdrevet makeret, bare lidt makeret & så vil jeg også bare i bedre kondi. Yay.
Det går faktisk rigtig godt med at få trænet nærmest hver dag, men i dag holder jeg en lille pause fra det, så jeg også kan slappe lidt af. I morgen står den på træning igen, med min bedste veninde Kristin, blir super hyggeligt, også overnatter hun hos mig  fra onsdag til torsdag. :-D♥ Håber i nyder livet & har det godt!!!!!!

Enjoy Life Love Malene. 






 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar