22.11.2012

Diamonds You Never Will Lose







 
HEEEEY THA BLOG!
Har mange tanker oppe i hovedet lige nu. Tingene går bare for stærkt, men føler mig alligevel så glad.  Selvom jeg synes, tiden bare flyver afsted. Føler jeg har de rigtige mennesker i mit liv. Men er også bange for at miste. Men jeg ved med sikkerhed nu, at jeg altid vil have Kristin & min familie i mit liv. Selvom der vil kommer problemer. The diamonds you never will lose, is them who is in your heart, and on the sky. They will always be there. ♥ Kom også til at tænke på noget helt andet, men jeg savner frygteligt meget Paris. Da jeg var helt lille, rejste min familie og jeg altid derned. Og der var så hyggeligt, vi havde også nogle venner dernede, fordi vi altid besøgte deres restaurant, når vi var der. Savner virkelig byen Paris, den er så hyggeligt og chamerende. & jeg håber, at vi  snart skal derhen igen. Men smutter igen bloggen, skriver mere senere, skal bare hygge med familien i dag.
LOVEEEE & KISS MALENE!
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar