31.12.2012

Happy New Year Everybody



 
 
HEY BLOGGEN!
Så er jeg klar til nytårsaften sammen med pigerne, og måske byen senere i nat. Skal over til min veninde Zarah, sammen med veninderne og Kristin. Glæder mig virkelig meget til at se dem, & get that party startet. Glæder mig til at springe ind i det nye år!!!!! Lige nu har jeg bare ikke andet at sige, at jeg håber i får en fantastisk nytårsaften alle sammen! & ville også lige sige tak, til jer mine søde læsere der følger min blog, det er jeg taknemlig for. Mange tak. ♥
KYS & KRAM MALENE!

4 kommentarer:

  1. Rigtig fin kjole! Jeg vil rigtig gerne følges. Evt. over bloglovin'? :-)

    Knus
    amandavang.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D Jeg bruger ikke rigtig bloglovin, men du kan tilmelde dig min blog, og jeg gør det samme med din. ♥

      Slet
  2. Hej Malene!

    Super fin kjole. ♥
    Følger forresten nu din blog som aftalt.

    http://www.matildesblog.com/

    SvarSlet