10.01.2013

I Sin But I'm Not The Devil

Et billedet derhjemme, jeg tog et billedet af med mit kamera og redigerede på.

HEEEY BLOGGEN
Fik ikke lige bloggen igår, for magtede det ikke rigtigt. Vi har retorik i hele den her uge, og vi hører konstant på taler og skal læse en hel del taler. I starten var det fint nok, men det er begyndt at blive alt for kedeligt. Men brugte dagen igår på at stene alt for meget i timerne, og efter skole var jeg sammen med bedste veninden Kristin. & vi sov da også lige sammen, som vi næsten altid plejer. Det var hyggeligt nok, intil min storesøster skulle komme og ødelægge mit humør fulstændigt. Så var rimelig sur og ked af det pga. hende. Jeg magter hende bare ikke rigtig lige for tiden. Men nok om det, jeg ser bare frem til en ny dag i morgen, og til at jeg skal være sammem med Laith i morgen eftermiddag. Savner ham, og glæder mig til at se ham. & glæder mig til at komme ud i byen  på lørdag, sammen med pigerne! Men jeg smutter nu, for at slappe lidt af og se en af mine yndlingsserier The Simpsons.
XOXO MALENE