15.01.2013

You Say I'm A Dreamer But I'm Not The Only One

Stjernebilledet taget fra Weheartit, redigeret til sort og hvid, og tekst på redigeret af mig.

HEY THE BLOG
Har en masse tanker lige nu, har bare været hjemme i dag. For havde det ikke så godt i morges. Men jeg glæder mig til at se de andre fra gymnasiet i morgen. Har bare gjort rent på værelset i dag, set the Simpsons, redigeret lidt billeder og sådan. Lavet lidt lektier.. Skal snakke med min ven Laith på fredag, tror det blir godt at sige det jeg har på hjerte til ham. Ved ikke hvad det vil føre til lige nu.
Lige nu tænker jeg bare på, hvad der mon skal ske i fremtiden. Skal måske ta' kørekort her til sommer, da jeg har snakket lidt med min mor om det, da det var hendes idée. Synes bare tiden går så hurtigt. Den ene dag er man 6 år i legetøjsbutikken for at købe en barbie dukke, den næste dag er man på gymnasiet og skal snart til at have kørekort. Det er bare vildt underligt at tænke på. Jeg glæder mig til fremtiden, men er også lidt skræmt. Bare omkring hvad der skal ske med mig. & om de drømme jeg har en dag bliver til virkelighed. Men klarer mig sku' nok. Hvad end der sker, skal jeg sku' nok klare mig. ♥
LOVE LIFE MALENE