13.02.2013

Be The Change You Wish To See In The World

 
HEY THE BLOG
Har det godt selvom jeg først har ferie i næste uge. Men glæder mig sku' til ferien, er bare ved at blive godt træt af sne og kulde. Savner sommer og sol så ufatteligt meget. Glæder mig til at kunne gå i nederdel, shorts og kjoler uden tykke strømpebukser og gå med bare arme uden store vinterjakker. Savner sommer, men håber på det snar bliver varmere. Glæder mig sådan til vinterferien, da der er så mange ting jeg gerne vil have nået. Men det blir en fed weekend, med fest på fredag med pigerne fra klassen regner jeg med, kusines fødselsdag lørdag & min veninde Simone, som jeg ikke har set i to år, kommer og overnatter hos mig. Så det glæder jeg mig rigtig meget til! Og så er det også bare en rigtig god start på vinterferien!!!!!! Skriver mere senere søde læsere! ♥
LOVE, HUGS & KISS MALENE

2 kommentarer:

  1. Jeg kan bare heller ikke vente til sommeren rammer os!! For pokker da, det kan KUN gå for langsomt!! :-)


    Jeg har en konkurrence kørende på min blog i samarbejde med footway, om et gavekort på 500 kr. til deres webshop! Kig forbi, hvis du har lyst :-) http://www.rikkesunds.dk/2013/02/konkurrence-footway.html

    Knus Rikke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det går alt for langsomt efter min egen mening haha :-D
      Kigger da lige forbi!

      Knus Malene ♥

      Slet