01.02.2013

Fuck You I'm Happy

Moi.

C'est Moi.
 
HEY BLOGGEN!
Så er man tilbage frisk og mega glad, selvom min Iphone slukkede af sig selv igår og nu kan den ikke tænde igen. Men den blir sendt til reperation i morgen, hvis den ikke kan blive lavet får jeg ny af dem. Så det håber jeg på! :-D Var mega træt igår fordi jeg fremlagde to gange igår,  AT tale og billedkunstfremlæggelse med powerpoint alene. Men det gik meget godt med begge fremlæggelser. Efter skole har jeg bare været sammen med min bedste veninde Kristin på strøget, for har jo fået SU!!! & har endelig fået råd til et canon spejlreflekskamera, jeg længe har ønsket mig. Blir godt med billeder i endnu bedre kvalitet på bloggen! Så glad! Blir en dejlig weekend. I dag skale jeg være sammen med min veninde Zarah, i morgen skal jeg købe det kamera, og søndag skal jeg i biografen med min storesøster Michelle for at se den nye Tim Burton film!!!! LOVE LOVE LOVE! ♥
ENJOY EVERY SINGLE MOMENT OF YOUR LIFE  LOVE MALENE

2 kommentarer:

  1. Håber din mobil bliver lavet, eller at du får en nu ahahh :-D

    Elsker forresten din blog, har du interesse i at følges? Vi følger allerede dig :)

    http://thebcloset.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Manga tak da, håber jeg også. :-D
      & mange tak, det jeg glad for! Kigger lige forbi jeres blog!
      Knus Malene ♥

      Slet