03.02.2013

Just Shut Up & Smile



 
HEY THE BLOG!
Så utrolig glad lige nu!!!! Har fået købt det spejlreflekskamera jeg længe har haft i tankerne, og nu har jeg det endelig! Mit er midten, det til venstre er min fars gamle fra dengang han var ung, så det er rimelig antikt og det til højre er min storesøsters. Elsker bare mit nye kamera, og jeg glæder mig til at få taget en masse billeder med det. & der kommer helt sikkert billleder i endnu bedre kvalitet ud på bloggen nu. Det har bare været en skøn dag, og senere står den på lektier sammen med Vanessa. ♥
LOVE MALENE!

10 kommentarer:

  1. Tillykke med det :D jeg har også Canon 1100D, det er super godt kamera <3

    / WWW.FASHIONBYSTERUP.DK

    SvarSlet
  2. Mange tak! :-D Fedt, er også rigtig glad for det! ♥
    Love Malene.

    SvarSlet
  3. Faldt forbi via en anden blog og må lige juble i begejstring over dine mange fede billeder herinde. :) Og nu med nyt kamera - det kan kun blive fantastisk. Er blevet fast læser - skal vi følges?

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og sikke en sød kommentar! :-D
      Kigger lige forbi din blog.

      Love Malene ♥

      Slet
  4. Wuhu, har også canon eos 1100d!

    http://ljubljanac.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Åh, elsker det venstre/dit fars!

    Feel free to visit min blog.. hahah
    - demeurezforts.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er 15 år gammelt min fars :-D

      Love Malene ♥

      Slet