25.04.2013

Life Is Not Always As You Exspect It To Be.

 
HEY THE BLOG
Tingene er ikke altid som man lige går og tror. For da vi tog på hospitalet og snakkede med lægerne om hvordan operationen skulle foregå osv, fandt vi så ud af, at jeg slet ikke behøvede den operation alligevel. Skulle rigtig blive opereret i dag, men de sagde at det ikke var nødvendigt, da det ikke var så akkut. Jeg er bare mega lettet og glad over det, men mega nederen at de først siger det nu, efter at have fået tonsvis af breve fra hospitalet angående operationen. & de dejlige mennesker fra min klasse har ellers alle sammen slået sammen om en gave til mig, fandt jeg endda også ud af fra nogle af pigerne fra klassen. Har lidt dårlig samvittighed over det, men der er ikke rigtig noget at gøre ved det. Udover det har jeg haft to skønne dage i kbh, da min familie og jeg overnattede i min søsters lejlighed på nørrebro, hvor jeg fik shoppet en del, hygget mig med familien, spist god mad med milkshake & taget en del billeder ved søerne. Så fik jeg også været sammen med min søde veninde Mie i dag og kigget lidt i butikker, det var rigtig hyggeligt. Det eneste der er trist ved i dag er, at kæresten rejser til Paris i dag, men han kommer heldigvis hjem mandag igen. Savner ham sku' allerede! Jeg håber i har det godt derude alle sammen, og jeg er blevet lidt træt af sort/hvid billeder, så der kommer flere billeder ud med farver fra nu af.
Hvad synes i om billedet af mig? & savner i billeder med farver på min blog?
 LOVE MALENE

5 kommentarer:

  1. Nåårh hvor sødt at de har givet dig en gave! Det synes jeg overhovedet ikke at du skal have dårlig samvittighed over. :-)
    Jeg synes at det er et rigtig godt billede af dig og jeg elsker farver, så smid da endelig nogle farverige billeder op :-D

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er virkelig søde. Mange tak, og det er jo bare godt at høre, savner nemlig farvede billeder på bloggen! :-D

      Knus Malene ♥

      Slet
  2. følger dig nu :)

    // http://mixedbows.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak følger dig lige tilbage! :-)

      Knus Malene ♥

      Slet