12.02.2014

To Live A Creative Life, We Most Lose Our Fear Of Being Wrong.



HEY THE BLOG
Så jeg tilbage med nogle billeder jeg har taget på Det Frie Gymnasium. Som jeg regner med at jeg skal starte på i stedet for det gymnasium jeg gik på. Er droppet ud af 2.g, fordi jeg simpelthen bare var virkelig skoletræt, træt af selve skolen og lærene på Cph West. Så jeg regner med at starte på hf på Det Frie Gymnasium, da det er et meget kreativt gymnasium, både billedkunst og musik kan man have på B-niveau, altså begge de år man går der. & så ligger det også i indre København. Så det er lige mig, da jeg elsker at være kreativ og da jeg elsker København. Elsker virkelig at udfolde mig på den kreative måde, og gøre mine idéer til virkelighed. Både ved at tegne, male, sy tøj og tasker, lave smykker, tage og redigere billeder. Men da jeg var derhenne i torsdags og fredags, var de fleste meget åbne og jeg følte at man kunne være helt sig selv. Miljøet er også meget stille og roligt, men der er graffiti overalt, som i nok godt kan se på billederne. Som jeg egentlig synes er mega nice. Lærene virkede flinke og rigtig gode. Så jeg overvejer rigtig meget at starte der, selvom det koster penge at gå der. Udover det har jeg det super godt, glæder mig bare til min tattoovering er helet, så jeg kan sove ordenligt på ryggen igen. Ellers har jeg bare hygget mig med min bedste veninde igår, hvor vi bare grinte og snakkede en del. I dag er jeg bare sammen med en af mine veninder for at gå en tur og snakke. Jeg vil dog smutte igen, da min veninde er her. Håber i har det godt derude!. Hvad synes i forresten om mine billeder? & hvis i går i gymnasiet, hvilket  gymnasiet går i så på?
LOVE MALENE

8 kommentarer:

  1. flot lavet med billederne ;)
    Det er nogle rigtige interessante og flotte billeder! <3

    knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :-D & tak for at du skrev den hjemmeside til mig, det jeg er jeg rigtig taknemlig for!

      Love Malene ♥

      Slet
  2. Havde aldrig hørt om det gymnasium, det kunne være man skulle søge der ind, når tiden engang er inde til det. ^^
    Vonsnef.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg kan i hvert fald rigtig godt lide stedet. :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  3. Det ser super fedt ud. Ville også have valgt et gymnasium som dette, hvis ikke det var fordi, der ikke er et i nærheden af mig og jeg super gerne vil studere kinesisk. Så jeg må ligesom vælge lidt!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gør så, og nederen alligevel, at det ikke er i nærheden af dig. Men lyder fedt!

      Love Malene ♥

      Slet
  4. lækkre gif!

    - kig gerne forbi min blog, hvor jeg har en lækker giveaway i gang;
    http://stinewinth.blogspot.dk/2014/02/giveaway-time.html

    SvarSlet