05.05.2014

Dreams Don't Work Unless You Do.













HEY THE BLOG
Så er jeg tilbage igen, med nogle billeder jeg tog, før jeg rejste til Paris. Da jeg var sammen med min bedste veninde/kusine Jessica i kalkgraven. Vi gik bare en lang tur den dag og fik snakket en hel del, som vi plejer.
Udover det har jeg haft nogle hyggelige dage med skønne mennesker, både 1. maj, weekenden og dagen i dag. Havde i hvert fald en fed aften den 1 maj, sammen med hele min klasse, deres venner og mine venner. Plus andre vi mødte derinde. Men tingene kom dog lidt galt afsted til sidst, da en af vores egne kom på hospitalet. Hun har det heldigvis okay igen, så det er jeg rigtig lettet over. 
I weekenden har jeg ellers været til underground koncert, sammen med Jessica og Sara. Hvor Sara's ven Jacob skulle spille. Det var meget stille og roligt, men stadig super hyggeligt at se dem spille. De var i hvert fald gode. Kan i hvert fald varmt anbefale stedet. Hvis du er til alternativ musik udover det sædvanelige, alkohol, smøger og meget andet. Det ligger i kødbyen i København og minder rigtig meget om det Frie Gymnasium. Efterfølgende tog vi på hovedetbanegården, og fik taget nok det mest grimme billedet i en fotoboks. Tror aldrig jeg har grinet så længe over, hvor smukt det billedet blev hahaha. & så tog vi hjem til Sara's lejlighed for at sove. Så søndag har jeg bare sovet og fået en masse praktiske ting ordnet.
Ellers har jeg bare været på Bakken med medieklassen i dag, og så har jeg arbejdet på en masse billeder igen. Skal i hvert fald bare slappe af med familien i dag, spise noget lækker mad og se en masse gode film. Ser frem til en endnu federe dag i morgen, hvor jeg skal til København med medieklassen og efterfølgende shopping med min søde veninde Patricia. Det skal  nok blive endnu en god uge, med en masse nye oplevelser & en masse virkelig skønne mennesker. Er så glad for at jeg endelig er der, hvor jeg hører til i blandt kreative mennesker.
Der vil nok gå noget tid før, jeg er færdig med billederne af det tøj jeg selv har syet, men går ud fra at de kommer ud på onsdag. Jeg vil dog smutte igen, men jeg håber i kan lide mine billeder af Kalkgraven.
- Hvad synes i om  mine billeder? & var i også til 1. maj i fælledparken?
LOVE MALENE

6 kommentarer:

  1. Det ser super fint og hyggeligt ud :)

    // http://olivias.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Var det også. :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  2. Virkelig flotte billeder!! :))

    sisepuedee.blogspot.dk
    -Milla

    SvarSlet
  3. Fine billeder!

    Har forresten en giveaway kørende i øjeblikket, kig gerne forbi:
    http://behindtheattitude.blogspot.dk/2014/05/shills-black-mask-anmeldelse-giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Kigger lige forbi din blog så. :-)

      Love Malene ♥

      Slet