23.05.2014

New In // I Like My Money Right Where I Can See It. Hanging In My Closet.


Buch Copenhagen sandaler 249 kr.



Buch Copenhagen kjole 849 kr.



Buch Copenhagen shorts 289 kr.



Buch Copenhagen top 349 kr.


H&M top 79 kr.


Forever 21 Paris shortsdragt 149 kr.


H&M blonde top 129 kr



H&M kjole 179 kr.



H&M shorts dragt 129 kr. 

La Rampe Paris ring 373 kr.

Diwali Paris halskæde 112 kr. 

Notesbøger, fashion bøger og biografi om Chanel.  

HEY THE BLOG
Så er jeg tilbage med de seneste køb både fra Paris og Danmark. Der mangler dog et par ting jeg ikke lige har fået med, men dem ser i nok på  bloggen på et tidspunkt.
Udover det har jeg det skønt, men har stadig travlt lige pt. Både med billeder, skole, venner & en virkelig dejlig fyr, jeg er begyndt at date. Han har virkelig en god personlighed, han er moden, pæn og han er virkelig noget helt specielt. Jeg tænker tit tilbage på, hvad der er sket i fortiden omkring fyre osv. Men når jeg er sammen med ham er det helt anderledes. Han passer på mig, han er ærlig og siger tingene lige ud. Vi er meget forskellige, men alligevel så ens. Jeg kan snakke med ham om alt, og vi vil de samme ting for fremtiden. Jeg har i hvert fald fundet ud af, at han har været forelsket i mig siden vi mødte hinanden for første gang. Jeg har faktisk haft det på samme måde siden jeg så ham, men vi har bare ikke gjort noget ved det før fornylig. Jeg ved at alder kun er et tal, men er så glad for, at han ældre end mig.  
Jeg er bare så træt af u-modne fyre. Fyre som ikke har styr på noget i sit liv, fyre som ikke kan mande sig op og sige tingene som de er, fyre som ikke respekterer kvinder, fyre der kun tænker med pikken, fyre som tror de er bedre end kvinder bare fordi de er mænd, fyre som hele tiden lyver. Er simpelthen træt af den slags fyre. Jeg er bare glad for, at jeg endelig fandt ham efter så lang tid. Vil dog ikke røbe hans navn endnu. But he is a fine man and he is different from the other guys.
Jeg synes i hvert fald, at alting kører for mig lige for tiden. Plus vejret kunne ikke være bedre, føler endelig at sommeren er over Danmark. Jeg har i hvert fald haft en skøn uge, med en masse venner/veninder & familie omkring mig. Jeg vil dog smutte igen, da jeg skal gøre mig klar til hyggedruk samt koncert senere med nogle skønne mennesker.
- Hvad synes i om mine køb? & har i også haft travlt for tiden?

LOVE MALENE

6 kommentarer:

  1. Tillykke med kærligheden. Hvor lyder det dejligt :-) Jeg er helt vild med Buch Copenhagen kjolen!

    Emma
    www.emmamartiny.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er også mega dejligt! :-)
      Jeg er også helt væk i den. :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  2. Nogen vildt lækre køb!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hi pretty:)
    Follow you and I'm waiting for you;)
    I invite you to me :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey you I follow u right back. :-)

      Love Malene ♥

      Slet