10.06.2014

Best Way To Not Get Your Heart Broken, Is Pretend You Don't Have One.


 
HEY THE BLOG
Så er jeg her igen, med en masse nyt. Haft en lille pause fra bloggen, fordi der har været så meget at tænke på. Men ham jeg havde noget med gik desværre ikke, og er bare skuffet over det ikke gik. Men nu er jeg sådan set på toppen igen. Jeg er bare træt af, at støde ind i de forkerte fyre. Men sket er sket, og er faktisk mega glad for at være single igen. Klarer mig generelt bare bedre når jeg er single, selvom man godt kan savne en engang i mellem.  
Udover det går alt godt, har både været til Distorsion, fået solet en del, sovet sammen med Jessica, Shoppet, været til min veninde Patricias fødselsdag i Kongens Have, efterfulgt af druk hos Patricia, koncert på staden og is ved bryggen.
Jeg har også været i gang med  Paris billederne og glæder mig til at vise jer dem. Der i hvert fald mange billeder endnu, som jeg skal have lavet færdig. Samt andre billeder jeg har arbejdet på længe.
Håber i hvert fald i kan lide dette billedet, baggrunden er to billeder jeg har sat sammen af nogle træer jeg tog i vinters og citatet er fra Charlie Sheen.
Jeg elsker også bare vejret for tiden, det kunne ikke blive bedre. Glæder mig også bare til at jeg får fri, da jeg skal ud med en mine venner for at gå en tur, snakke og måske spise ude eller købe noget koldt at drikke i det gode vejr.
Jeg vil dog smutte igen, da jeg skal i gang med at arbejde på nogle billeder.
- Hvad synes i om  mit billedet? & er i mest heldige i kærlighed eller penge?
 
LOVE MALENE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar