22.02.2014

New In // The Vintage Shop Wasteland & M.A.C Cosmetics.








HEY THE BLOG
Så er jeg her igen med en masse nyt. Har det virkelig skønt for tiden & er rigtig glad. Jeg må i hvert fald indrømme at det har været nogle skønne dage. I torsdags hyggede jeg mig rigtig meget med de dejlige damer Jessica, Sara & Sofia efter skole. Vi var bare på café Baresso, shoppede lidt på strøget og havde det bare sjovt. Så fandt vi også en mega nice vintage butik på en af sidegaderne der hedder Wasteland. De havde virkelig nogle fede ting, man ikke finder hvor som helst til en billig pris. Jeg fik i hvert fald købt mig en mavebluse, den som i kan se på fjerde billedet. Har ikke som sådan hørt The Ramones musik, men synes bare blusen var fed i sig selv og den kostede mig 150 kr. Så fik jeg også lige taget et billedet af de seneste M.A.C makeup produkter, som jeg fik købt i onsdags. Den hvide flaske er en M.A.C Softening Lotion, som gør ens hud rigtig blød, som man bruger efter man har fjernet sin makeup, eller inden man går i seng. Det er ligesom en slangs skintonic, og den anden flaske er Pro Eye Makeup Remover, en ganske normal makeup fjerner til både vandfast og ikke vandfast makeup. Så fik jeg også købt mig en M.A.C Veluxe Brow Liner til optegning af øjenbryn i farven Deep Brunette, da det skulle passe perfekt  til min hårfarve. Alle M.A.C produkterne kom mig til at koste 540 kr. Er virkelig glad for købene, men føler virkelig også bare at jeg har brugt for penge i denne uge. Udover det slapper jeg bare af lige nu, da jeg har været til 20 års fødselsdag igår, sammen med Sofia og vi var først hjemme kl. 6 om morgenen i dag. Så har bare brugt det meste af dagen på at sove. Festen var forresten rigtig nice, med virkelig god udsigt over meget af København, men fik desværre ikke fået taget nogle billeder, da jeg var alt for fuld. & fik lært en masse nye mennesker at kende så det var rigtig hyggeligt. Er i hvert blevet meget inspireret af deres selskab. Jeg vil dog smutte igen, men forsat god weekend til jer alle sammen! Hvad synes i forresten om mine køb? & kan i lide billederne?
LOVE MALENE

32 kommentarer:

  1. hvor lyder det bare super hyggeligt, virkelig flotte billeder, det må jeg sige!!! Virkelig flotte farver! <3 <3
    Hav en rigtig dejlig søndag!
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var også mega hyggeligt! & tusind tak! Er jeg rigtig glad for du synes søde. :-D & i lige måde!

      Love Malene ♥

      Slet
  2. Lækre køb, mac er altid godt! Hvor ser det også hyggeligt. God søndag <3

    knus // kristinaogmelanies.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak er også mega glad for købene! :-D I lige måde!

      Love Malene ♥

      Slet
  3. Lækre køb! Er selv vild med MAC :)

    kig gerne forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja det er også dejlige produkter. :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  4. Den butik ligner himlen for mig! Kunne så godt tænke mig, at besøge denne butik!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa elsker bare den butik! :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  5. Fed t-shirt! Den butik ser ud til at være rigtig cool :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Fede køb du har gjort dig!
    Har du lyst til at følges?
    -asimplefeather.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Kan vi sagtens, kigger lige forbi din blog. :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  7. Det ser super fedt ud!
    Kig endelig forbi:
    http://sofiecolsted.blogspot.dk/
    Knus

    SvarSlet
  8. Hej søde :)
    Jeg synes lige du skal tjekke min blog, der er en god nyhed :)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nice :-) Vil jeg lige gøre. :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  9. SÅ lækre nogle billeder!


    -Kig gerne forbi min blog, hvor jeg har en SUPER lækker giveaway igang!
    http://stinewinth.blogspot.dk/2014/02/giveaway-time.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er jeg glad for du synes!

      Love Malene ♥

      Slet
  10. SÅ fin blog!

    xo - sofiealberte.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Hvor er den butik henne? :)

    //http://beautifulmagasin.blogspot.dk

    Lyst til at følges?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den ligger på strøget forbi rundetårn, så er der en Baresso på et hjørne på din højre side, hvor du drejer ind til højre og ned af den sidegade, så går du bare lige ud og så er den der. Det er lidt svært at forklare. :-) Kigger lige forbi din blog først! :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  12. Lyder hyggeligt. Og den butik der ser så fed ud!
    Tak for din kommentar :-)

    Kig gerne forbi igen en anden gang:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var det skam også. Ja, elsker den også bare, der er så mange fede ting derinde! :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  13. Hej Malene :-) Har du modtaget armbåndet? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ikke endnu desværre. :-)

      Love Malene ♥

      Slet
    2. Vil du ikke være sød at smide en kommentar på min blog, eller en email når du har modtaget gaven :)

      Slet
    3. Jo, vil jeg lige gøre men har ikke fået gaven endnu. :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  14. Fine billeder og lækre køb!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Hvor er det nogen fine billeder(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det jeg glad for du synes. :-D

      Love Malene ♥

      Slet