03.03.2014

Don't Count The Days. Make The Days Count.

 
HEY THE BLOG
Så er jeg her igen! Der har desværre været lidt stille på bloggen, fordi jeg har haft så travlt den sidste uges tid. Men har en masse nyt, har blandt andet vundet min første giveaway. Men har desværre ikke modtaget gaven endnu, men det vil komme på bloggen med det samme, når jeg har modtaget det med posten. Jeg vandt giveawayen af Camilla Sørensen, og i kan se hendes blog lige HER! Jeg vandt et valgfrit armbånd fra Goldheart, så jeg glæder mig rigtig meget til jeg modtager det. Da det er et super smukt armbånd. Udover det har jeg bare brugt det meste af ugen på venner/veninder & familie, hvor jeg bare har hygget mig. I weekenden sov jeg blandt andet sammen med min barndomsveninde Melanie fra fredag til lørdag. Som jeg næsten ikke har set i to år, så vi fik snakket en del uafbrudt. Så det var rigtig dejligt at se hende igen efter så lang tid. I lørdags var jeg sammen med min veninde Sara , hvor vi bare gik en lang tur udenfor, hvor jeg fik taget nogle billeder af den smukke natur. Som også snart kommer ud på bloggen. Har i hvert en masse nyt, som jeg glæder mig til at dele med jer. Så jeg håber i vil følge med. Er også startet på en ny skole i dag, på linjen medie på Roskilde Produktionsskole, da jeg regner med at komme på hf på det Frie Gymnasium efter sommerferien. Så det skal nok blive godt, folk er i hvert fald rigtig søde herhenne. Like one big family! Folk er i hvert fald meget åbne herhenne og jeg er allerede faldet godt til. Da menneskerne her har så meget til fælles med mig. Altså bare det at være kreativ har vi meget til fælles med, elsker i hvert fald allerede at gå her. I dag skal jeg bare ud med to veninder, min bedste veninde Jessica og min nære veninde Sofia på Baresso, så det glæder jeg mig rigtig meget til. Love them! Men bliver dog nødt til at smutte igen, da jeg får fri om lidt. Hvad synes i forresten om mit billedet? & har idéer til et specielt indlæg i kunne tænke jer? Skriv gerne en kommentar med jeres idéer.
LOVE MALENE

21 kommentarer:

  1. Lækkert at du har vundet en giveaway! Tillykke med det :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg synes billedet er super fedt! Hvordan har du redigeret det? :-)

    Tag gerne et kig forbi min blog, hvor du lige nu kan vinde et par Humlan høretelefoner fra Urbanears: http://www.voresboble.dk/give-away-humlan/ :-)

    /Amalie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, jeg har brugt fire forskellige redigeringsprogrammer, Camerabag 2, PowerPoint, Paint & Picmonkey. :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  3. Tak for kommentaren på min blog, jeg vil gerne følges med dig :)
    Jeg følger dig nu
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Følger dig lige tilbage med det samme. :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  4. Din blog er meget inspirerende!
    Kig forbi <3

    // bypadilla.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg da glad for du synes & tusind tak! Kigger lige forbi. :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  5. Congrats on winning! Great blog :)

    x leah symonne x

    itsleli.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Har sendt en e-mail til dig, som du bedes svare :-)
    Hav en god weekend søde <3
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Har svaret tilbage. Men har stadig ikke modtaget noget. Forstår det ikke rigtig. :-O

      Love Malene ♥

      Slet
  7. Ud fra hvad jeg ser og hører på din blog, synes jeg at du er perfekt som du er, ikke vær for hård ved dig selv! <3 <3
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Awwww, hvor du sød. Er glad for du altid er så positiv & tusind tak! :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  8. Er helt vild med din blog.
    Vi har i øjeblikket en giveaway kørende:
    http://asimplefeather.blogspot.dk/2014/03/giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :-D Kigger lige forbi.

      Love Malene ♥

      Slet
  9. Halløj. Har du stadig ikke modtaget pakken?

    SvarSlet
    Svar
    1. Har stadig ikke modtaget noget. Er du sikker på at du har skrevet adressen osv. rigtig? Ellers er pakken mistet eller stjålet af postvæsenet. :-/

      Love Malene ♥

      Slet
    2. Ja jeg har givet den rigtigt adresse og det hele. Og han siger, at han har sendt armbåndet 2 gange nu :-( ej hvor er det bare ærgerligt.

      Slet
    3. Ja har set den, men har stadig ingenting modtaget. :-(

      Love Malene ♥

      Slet