22.06.2015

Beauty Begins The Moment You Decide To Be Yourself.












HELLO WORLD
Så er jeg her igen med nyt. Har haft lidt travlt for tiden, med at ses med en masse venner og veninder. & jeg har bare haft travlt med nyde at have ferie og være ude, når det har været godt vejr. Billlederne foroven er forresten billeder fra min kusine Emilies have, da familien og jeg var deroppe for at fejre hendes fødselsdag. Det var rigtig hyggeligt, og vejret var mega godt, så lidt sol har man da fået i weekenden. Så har jeg også været igang med to protjekter herhjemme, det ene projekt var et have projekt, hvor jeg har plantet en masse roser i haven. Det gik rigtig godt og de er allerede sprunget ud nogle af roserne. Det andet projekt jeg har haft gang i, er en gennemsigtig vase, med nogle specielle bølgede grene i samt en lys-kæde, som nok skal blive rigtig hyggelig, når jeg har fået købt mig en lys-kæde til at ligge ned i vasen sammen med grenene. Det lyder måske lidt mærkeligt, men jeg glæder mig til at vise jer resultatet af vasen, når den er færdig.
Udover det går alt godt, både blandt venner og familie. Kærligheds livet kunne dog godt være bedre, var for nylig begyndt at date en, men det vidste sig hurtig til, at han var et svin for at sige det pænt. Så det var godt at jeg fandt ud af det så hurtigt, så jeg ikke behøvede at spilde mere af min tid på ham.
Men jeg må indrømme, at det er nemmest at være single, har også været det et stykke tid nu. Der er ingen bekymringer og ingen problemer. Plus man kan gøre lige det man har lyst til, når man har lyst.
Det eneste der er nederen ved at være single er dog, om aften når man savner en at putte med. Men det er en af de mindre problemer. For på et eller andet tidspunkt finder jeg sku nok den rigtige, som passer til mig. For jeg forstår ikke de forhold, hvor man skal ændre sig fuldstændig for den anden person, bare så man kan blive ved med at være sammen. For hvis folk virkelig elsker en skal de jo kunne acceptere en for den man er. Det er i hvert fald min mening på det, og så skal man også kunne være sig selv sammen med den anden person. Jeg havde faktisk ikke regnet med at mit indlæg, skulle komme til at handle om forhold, men det var alligevel rart at komme ud med. Jeg er bare glad for, hvor jeg er nu, og jeg er rigtig glad for, at jeg ikke stadig er sammen med nogle af de ekser, jeg har haft. Så jeg hygger mig bare som single stadig, med en masse dating, en masse biografture samt restaurantbesøg. Så det kunne næsten ikke blive bedre, det er i hvert fald hyggeligt at lære en masse nye mennesker at kende.
Udover det vil jeg snart lave det indlæg med mine mac læbestifte, har ikke lige fået taget mig sammen til at lave det endnu. Men jeg vil hurtigt muligt gå i gang med det. Så jeg kan dele det med jer. Jeg vil dog smutte igen, da jeg ikke vil skrive en hel roman herinde.
- Nyder i også ferien? & hvad synes i om billederne?

LOVE MALENE

8 kommentarer:

  1. Sikke nogen smukke billeder!

    kig gerne forbi
    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Beautiful photos. I love these shots! Thanks for sharing :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    SvarSlet
  3. So beautiful! I really like flowers everywhere :) These are soo lovely! :)

    You have nice blog :)
    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, I will take a look on your blog. :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  4. Virkelig virkelig flotte billeder! :D

    - guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet