20.11.2015

Falling Down Is Part Of Life. Getting Back Up Is Living.








HELLO WORLD
Så er jeg tilbage på bloggen igen. Som jeg lovede jer i et af mine tidligere indlæg fra mit photoshoot projekt sammen med Jessica. Er de nu endelig blevet fuldstændig færdige. Angående baggrunden er kvaliteten ikke blevet helt så godt, som jeg forventede. Men min tid har været meget presset for tiden. Angående skolen, eksamen her d.1 og 2 december og  to mundtlige eksamener i januar måned samt opstart af nye fag i januar. Så jeg glæder mig bare til at få det overstået, så jeg igen kan have mere fritid til mine venner, familie, billeder, polefitness, fester, druk og kreative nye projekter jeg skal igang med.
Udover det er jeg bare lidt stresset for tiden, men ellers går det okay. Har haft nogle hårde dage, men nu er det endelig weekend igen! Jeg ser dog rigtig meget frem til i morgen, da jeg skal ses med min ven Ashkan og da jeg skal se min kusine Jessica til DM i Poledance. Jeg er virkelig stolt af hende, og glæder mig til at se hendes optræden, efter at have fulgt hende igennem træningen op til DM. Jeg er stolt af at kunne kalde hende min kusine og bedste veninde! Jeg vil dog smutte igen, kommer snart ud med billeder fra et andet photoshoot taget af fotografen Mathias Peldrup Gade, og så er jeg blevet nomineret som nr 2 på The Liebster Award af Louise Frølich. Håber i har det godt derude alle sammen, og kan holde varmen i kulden. God weekend!
- Hvad synes i om billederne? & hvilke slags indlæg savner i på bloggen?

LOVE MALENE

4 kommentarer:

  1. Gorgeous photos. I like your makeup :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, I'm happy to hear that. :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  2. Rigtig fede billeder! De er virkelig gode, seje og fantastiske! :D

    - guldstjernen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Hvad er det fantastiske ved dem? :-)

      Love Malene ♥

      Slet