19.05.2016

You Are Strong When You Know Your Weakness. You Are beatiful When You Appreciate Your Flaws. You Are Wise When You Learn From Your Mistakes.





HELLO WORLD
Så er jeg endelig tilbage på bloggen igen. Jeg ved det er rigtig længe siden men jeg vil love at blogge mere her i fremtiden. Grunden til at jeg i bund og grund ikke har blogget på det seneste, er fordi jeg har været meget syg og ligget på hospitalet. Så har ikke haft den store lyst til at blogge om det. Men jeg føler mig nu endelig klar til at skrive om det. Jeg har en psykisk sygdom der hedder skizofreni. Jeg har hørt stemmer og hallucineret, men det er gået væk nu, efter at have kommet på den rette medicin. Jeg kan næsten ikke forklare, hvor hårdt det er at leve med den sygdom jeg har. Ville egentlig bare ønske jeg var ligesom alle andre normale mennesker, som ikke lider af den slags, men arbejder stille og rolig på at blive rask igen. Jeg har haft sygdommen i 5 år og lige da jeg troede  at jeg endelig havde overvundet sygdommen kom det tilbage igen i en meget slemmere grad end det hidtil har gjort. Så derfor endte jeg på hospitalet. Grunden til  at jeg deler det her meget personlige indlæg med jer er fordi, at jeg er træt af  at skizofreni skal være så tabubelagt og at det skal være noget man ikke kan være åben omkring. Så derfor tænkte jeg at det ville være rart at komme ud med. Lige nu går jeg faktisk bare hjemme, for at blive helt rask og frisk igen. Så studiet er på pause i øjeblikket indtil jeg er rask til at komme i skole igen. Mit overskud har heller ikke været helt i top, så det er også en af grundene til jeg ikke har brugt så meget tid på bloggen. Det eneste der er godt ved min sygdom er at jeg sanser verden på en anderledes måde end som folk som ikke har skizofreni, og det hjælper mig til at få kreative ideer. Udover alt det med sygdom, går det okay, er ved at få det godt igen, og det er fantastisk at jeg endelig fik blogget igen efter så lang tids pause. Jeg vil dog smutte igen. Forresten er billederne fra før det rigtig blev forår, håber i kan lide dem. 
- Hvad synes i om billederne? & hvad synes i om indlægget?

LOVE MALENE

2 kommentarer:

  1. Årh hvor er det stærkt af dig, at skrive dette indlæg. Det er så godt, at det går den rigtige vej! <3

    www.louisefrolich.dk

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Ja, det er fedt at det kun blir bedre. ♥

    Love Malene ♥

    SvarSlet