04.11.2016

A Walk Into The Woods.













HELLO WORLD
Så er jeg tilbage igen på bloggen efter en rigtig lang pause. Som jeg skrev i sidste indlæg, har jeg været meget syg. Men nu er jeg rask og har det godt igen. Så derfor vil jeg begynde at skrive på bloggen igen. Skal også starte i skole igen til januar, så det glæder jeg mig faktisk til. Da jeg har gået hjemme næsten et år pga. sygdom. Føler i hvert fald at jeg er ved at være mig selv igen. Er også begyndt at blive mere glad igen, for har været meget nede. Så det går den rette vej. Nu skal jeg bare ordentligt igang med at træne igen i fitnesscenteret og få taget nogle flere billeder til bloggen.
I dag har jeg bare brugt dagen indendør med at redigere billeder, se lidt serier og bare slappet af pga. det dårlige vejr. Billederne er fra sidste weekend, da jeg var i skoven med min søster. Jeg vil dog smutte igen, næste indlæg vil forhåbentlig handle om mine seneste køb. Håber forresten i har det godt derude og kan holde varmen. 
-Hvad synes i om mine billederne? & hvad har i brugt dagen på?

LOVE MALENE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar