27.07.2015

Madeira // The Real Voyage Of Discovery Consists Not In Seeking New Landscapes, But In Having New Eyes.






HELLO WORLD
Så er jeg tilbage igen på bloggen efter en afslappende ferie på Madeira i Portugal. Ferien var rigtig dejlig, fik en masse nye oplevelser, en masse lækre billeder og en rigtig lækker brun tan. Plus lækker mad selvfølgelig. Savner bare at være dernede pga. det dejlige vejr. Synes ikke ligefrem at vejret i Dk har været særlig godt siden jeg er kommet tilbage. Men jeg er bare glad for at været var fantastisk, da jeg var i Portugal. Så jeg alligevel har fået noget mere sol denne sommer. 
Jeg har egentlig mest brugt ferien på at ligge ved poolen, bade, sole mig, badet i en havpool med havvand og fisk, gået turer oppe i bjergene, shoppet, gået tur i byen, gået tur i et tropisk botanisk have oppe på et bjerg og været nede ved stranden. Men alt i alt et rigtig lækker ferie. 
Udover rejsen har jeg det rigtig godt. Alt går godt, jeg er bare lidt skuffet over den danske sommer. Synes kun der har være 1-2 ugers godt vejr denne sommer i Dk, håber bare på, at der kommer mere godt vejr i resten af sommerferien. Ellers har jeg egentlig bare efter at have kommet hjem fra rejsen været sammen med Jessica, været til 40 års bryllupsdag med familien, drukket drinks med min søster og slappet en del af. I morgen skal jeg ses med min veninde Melanie, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til.
Nu er sommerferien også snart forbi, og der er ikke længe til at jeg skal videre med uddannelsen. Glæder mig faktisk til at komme videre med det.  & heldigvis skal jeg ikke tidligt op hver morgen med møde kl 11 hver dag til kl 15 så det kunne ikke være bedre for mig, da jeg ikke rigtig er et morgen menneske.
Jeg har faktisk ikke så meget mere på hjerte i dag, end at der snart kommer et indlæg ud af nogle malerier jeg har lavet til værelset, et indlæg om mine mac læbestifte og mine seneste køb. Men jeg vil dog smutte igen alle sammen og jeg håber i nyder ferien.
- Har i også været ude at rejse denne sommer? & er i også utilfredse med det danske vejr?

LOVE MALENE

8 kommentarer:

  1. Sikke nogen flotte billeder:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, er jeg glad for du synes! :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  2. Årh, hvor ser det bare lækkert ud ! :)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var det virkelig også! :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  3. Super super skønne billeder! :D

    - guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. nice as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    SvarSlet