17.08.2015

We Waste So Many Days Waiting For Weekend. So Many Nights Wanting Morning. Our Lust For The Future Comfort Is The Biggest Thief Of Life.




HELLO WORLD
Så er jeg endnu engang tilbage på bloggen med lidt nyt. Nu da sommerferien er forbi, er jeg begyndt i skole igen. Med ny klasse og nye mennesker. Jeg startede i onsdags, og det var en fantastisk første skoledag. Synes normalt at første skoledage plejer at være akavede og man ved ikke rigtig hvad man skal gøre ved sig selv. Men ikke den her gang. Jeg snakkede bare med folk med det samme, og fik lært nogle nye mennesker at kende. Så det er kun godt.
Udover det har jeg brugt meget af min tid med min kusine/bedste veninde Jessica, i sidste uge og i weekenden. I torsdags var vi ude at drikke bubbletea efter skole og så tog vi også en spontan tur ud på søerne i en svane båd man kan leje derude. Det var faktisk mega hyggeligt, og vejret var lækkert.
I fredags tog jeg så hjem til Jessica efter skole, hvor vi trænede noget pole i et par timer. Plus en masse billeder og ellers sov vi så bare sammen. Men hyggeligt var det. 
Ellers går det egentlig meget godt, alt går som det skal for tiden. & er også rigtig glad for tiden. Men det er i det hele taget bare dejligt, at være igang med noget igen. 
Billederne er taget i dag efter skole, hvor jeg slappede af med en god jordbær smoothie og et cover blad. Glasset er forresten en af mine nyeste køb. Da jeg synes de er vildt fede. Købte den billigt i en butik på strøget til 25 kr. Polorid billedet med Chanel, er også en af mine seneste køb som jeg har købt fra Polagram til 156 kr. Jeg har faktisk i alt 37 billeder, med forskellige motiver, nogle af dem er mine egne billeder, andre af ting der inspirerer mig. Men glæder mig til at vise jer dem på bloggen snart.
Angående min liste over ting jeg skulle nå denne sommer, kom jeg faktisk igennem de fleste af mine punkter. Manglede kun fire af mine punkter, så det er rimelig godt gået.
Jeg vil dog smutte igen, da jeg ikke skal for sent i seng. Håber i har det godt derude alle sammen og håber i nyder det sidste af sommeren.
- Hvad synes i om glasset? & hvad har i lavet i sommerferien?

LOVE MALENE

8 kommentarer:

  1. Først og fremmest. Så er glasset så sejt. En lille detajle som sikkert vil få en til at smile en smule mere når man drikker fra den.. :D UDover det, så er det godt du er kommet ind i skole. jeg starter først i næste uge, så nyder stadig ferien ;) og frygter lidt de tidlige start på dagen. super fed billed.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Har det faktisk på den måde haha. :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  2. Your title is spot on. I'm guilty of this sometimes. I sometimes hope for what lies around the corner instead of just enjoying the present.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. I understand you completely! :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  3. Hvor ser det lækkert ud!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  4. Ser da bare super lækkert ud! :)

    - guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak, det smagte også godt! :-D

      Love Malene ♥

      Slet