04.09.2015

Dress Shabbily And They Remember The Dress; Dress Impeccably And They Remember The Woman.






HELLO WORLD
Så er jeg her igen, med en masse nyt. Har ikke skrevet i et stykke tid, da jeg har haft travlt med skolen, en masse nye photoshoots, veninderne & vennerne samt polefitness. Så har ikke haft den store tid til at blogge. Men kommer til i de kommende dage og uger til at blogge en del mere igen.
Udover det går alting mega fantastisk. Har både succes i skolen, måske et kommende nyt job, nye kontakter inden for mode og model branchen, nye venner og succes i polefitness.
Er virkelig glad for, at have startet til polefitness, og træningen blir bedre og bedre. Plus gode arm og mavemuskler. Kan nu klatre op i polen, lave dip, brandmanden, backwards spin, pole walk, stolen, sidde på polen, pirouette. Men glæder mig til at lære noget nyt og lære mere avancerede tricks.
I løbet af de sidste to uger, har jeg egentlig bare været i skole, lavet afleveringer, været sammen med Jessica, Isabell, Nicoline, og Marco, taget nogle photoshoots, set en masse gode film, spist en masse lækker mad og selvfølgelig været sammen med familien. Så jeg har haft men på en rigtig god måde.
Det har i hvert fald været nogle rigtig hyggelige dage! Så det kunne ikke blive bedre.
Igår lavede jeg et photoshoot med min kusine Jessica, hvor vi fik taget nogle rigtig fede billeder. Men er bare helt smadret i dag, da vi tog billeder til kl 4 i morges. Jeg glæder mig i hvert fald til at vise jer dem, når de er blevet færdige!
Det eneste der er nederen for tiden er, at det er begyndt at blive koldere, men man kan i hvert fald mærke at efteråret lige så småt er på vej. Men glæder mig dog alligevel også til jul, selvom jeg dog også kommer til at savne sommer og sol.
Jeg glæder mig også rigtig meget til i morgen, da jeg skal i biografen med min ven Marco og se Paper Towns. Så håber jeg bare at den er god. Men har hørt god kritik om den.
Udover at det går så godt med det hele, har jeg været inde på www.esprit.dk, og fundet en masse nye lækre varer. Ville ønske, at jeg var millionær, for så havde jeg købt alt det på billederne lige med det samme. Men de kommer helt klart til at stå på min ønskeliste til jul, eller også må man købe lidt af gangen hver måned. Jeg synes i hvert fald at de har fået en masse nyt lækkert tøj. Linkene står nedenunder. Jeg vil dog smutte igen, for at spise noget aftensmad og slappe af.
- Hvad synes i om sagerne jeg har fundet frem? & hvad har i lavet i løbet af ugen?

LOVE MALENE

1 kommentar:

  1. Thank you so much! I would love to follow each other! :-D

    Love Malene ♥

    SvarSlet