06.07.2015

My Bucket List For This Summer & Some Picutures From My Insta Lately.






HELLO WORLD
Så er jeg tilbage igen og livet er skønt. Sommeren er endelig rigtig kommet til Danmark, og vejret kunne ikke blive bedre. Har i hvert fald brugt meget af min tid på at nyde solen og fået en flot tan. Men jeg skal da udnytte solen så meget jeg kan, da jeg er mere trist om vinteren. Sommer er nok min yndlings årstid samt foråret, men intet slår sommer.
Som skrevet i overskriften er disse billeder fra min instagram, nogle af billeder er fra, da jeg var hjemme hos min søster på Nørrebro og spiste lækker mad plus Bubble Tea. Billederne af blomsterne var da jeg var til min kusine Emilies fødselsdag og lækker mad. Så der et selfie af mig selv, med en af mine mørkeste mac læbestifte, elsker den! De andre billeder er fra lidt shopping, og billeder fra da jeg var til Color Run i København og lidt naturbilleder igen. Håber i har lyst til at følge mig, følger jer i hvert fald tilbage. Hedder: Malenedelprado
Udover hvor glad jeg er for vejret, går alting rigtig godt. Dog glæder jeg mig også rigtig meget til august, da jeg skal starte rigtigt til polefitness/poledance hos House Of Pole. Så det ser jeg rigtig meget frem til.
Ser også frem til i morgen, da jeg skal være sammen med min kusine/bedste veninde Jessica, som jeg ikke har set i en uge, fordi hun var på Roskile Festival. Så glæder mig rigtig meget til at se hende og sove sammen. Så det skal nok blive rigtig hyggeligt. Og så må jeg se om vi kommer på stranden eller hvad vi nu gør i morgen.
Livet er i hvert fald skønt og det kunne i hvert fald ikke blive bedre. Nu vil jeg ikke kede jer mere med det sædvanlige, men gå igang med My Bucket List For This Summer.

1. Forhåbentlig rejse til Portugal i en uge.
2. Få en rigtig lækker tan.
3. Bade og sole på stranden.
4. Bade og sole på Bryggen med Patricia og Jessica.
5. Samle på hvide muslinger.
6. Spise lækker grillmad og café/restaurant mad.
7. Drikke og lave lækre drinks/cocktails.
8. Tilbringe en masse tid med venner og familie.
9. En masse sleepovers med veninder og gode film.
10. Gå i gang med at læse Coco Chanels biografi.
11. Se serien The Vampire Diaries færdig.
12. Tage mig en løbetur ude i naturen evt. stranden eller skoven. 
13. Spise brændte/smeltede skumfiduser over bål/lys.
14. Tage en masse photoshoots af mig selv og venner.
15. Male et maleri til værelset.
16. Lade håret gro endnu længere, før jeg tar til frisøren.
17. Gå i biografen for at se Ted 2 og Magic Mike XXL. 
18. Tage ud og shoppe på strøget med en veninde.
19. Gå på flere dates. 
20. Træne mere pole med min kusine Jessica.

- Hvad har i af planer denne sommer? & skal i rejse nogle steder hen?

LOVE MALENE

17 kommentarer:

  1. Hej Malene! Super fed blog du har. Du har skrevet til mig, om vi måske skulle følges? Da jeg synes din blog virker super interessant, så følger jeg dig nu på Bloglovin. Følg endelig tilbage, hvis du har lyst ;-)

    Karoline Haugaard
    www.karolinehaugaard.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg følger også dig nu på bloglovin. :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  2. Sikke en flot og dejlig blog du har og hvor er du smuk på dit billede i højre side :-)
    Håber du når dine punkter på listen og Portugal er smuk og et meget dejligt land :-)
    Mange hilsner og en dejlig aften til dig herfra :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak! Det er jeg rigtig glad for. Også mig, har været i Portugal en gang før, men glæder mig helt sikkert til at se det igen. I lige måde. :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  3. Sikke nogen fine billeder!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  4. Lyder heller ikke som de værste ting at bruge sommeren på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja, håber jeg når de fleste af tingene. :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  5. Jeg er vild med dit bloglayout! Super specielt og lækkert.
    Jeg læser med!! I øvrigt en super fornuftig liste, jeg kan hoppe med på en del!

    Kram // www.ahmfashion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! & tak igen, er jeg da glad for. :-D

      Love Malene ♥

      Slet
  6. Lækre snapshots og meget stemningsfulde billeder. God bucketlist, håber du når dine mål for sommeren. :-)
    - Synes du har en fin og kreativ blog, som jeg rigtig gerne vil følge med i, så jeg følger dig nu via Bloglovin. Jeg håber, du stadig er interesseret i at følge tilbage!

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak! :-D Håber jeg også, har aldrig fået lavet en del af punkterne!
      Følger dig lige tilbage på bloglovin med det samme!

      Love Malene ♥

      Slet
  7. Fedt form for indlæg! Håber du får en dejlig sommer :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :-D & i lige måde! :-)

      Love Malene ♥

      Slet
  8. Håber virkelig også på en masse sleepovers med veninderne :))

    sisepuedee.blogspot.dk
    -Milla

    SvarSlet