04.12.2016

All I Want For Christmas Is You.




HELLO WORLD
Så er det endelig blevet december igen, og er rigtig kommet i julestemning. Jeg har både fået pyntet op og lavet juledekoration. Jeg synes juledekorationen blev rigtig flot og er ret tilfreds med den. Nu mangler jeg bare, at lave småkager, konfekt, pakke gaver ind og købe juletræ samt pynte det med familien. Har heldigvis allerede købt alle julegaver, så det behøver jeg ikke at stresse over. Nu mangler der bare at komme sne, håber virkelig at der kommer sne her i december. Synes det er så hyggeligt med sne, selvom det er koldt. Men frem for alt så glæder jeg mig til jul. 
Udover det går alt godt, har dog haft lidt ondt i halsen, men det har heldigvis aftaget sig. Så nu kan jeg gå i gang med at træne igen. Ellers har jeg bare brugt den seneste tid med veninder og familien. Har både været sammen med min veninde Monique, som jeg ikke har set i rigtig lang tid og sovet sammen med min veninde Sara. Så har jeg været på shopping med min søster og min mor et par gange. Alt i alt går alting meget bedre og har det rigtig godt igen. Nu ser jeg bare frem til tirsdag, da jeg skal være sammen med min bedste veninde/kusine Jessica, som jeg heller ikke har set et stykke tid. I morgen skal jeg ikke det store bare slapper af og måske skal jeg ses med en ven. Jeg vil dog smutte igen, men håber i kan holde varmen i kulden og glædelig jul til jer alle selvom der er et stykke tid endnu.
- Er i også kommet i julestemning? & glæder i jer også til jul?

  LOVE MALENE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar