22.02.2017

Paris // Explore. Dream. Discover.






HELLO WORLD
Jeg er tilbage på bloggen igen, og jeg er tilbage med billederne fra min rejse til Paris. Det var en rigtig sjov tur og fik en masse gode minder sammen med min min kusine Jessica. Det var en gratis tur, med flybilletter og hotel betalt for to, da jeg for et stykke tid siden vandt et gavekort til rejsen. Jeg har godt nok været i Paris mange gange nu, men bliver aldrig rigtig træt af den by. Men destinationen næste gang skal dog være til et andet sted. Helst et sted jeg ikke har været før. Turen gik forresten virkelig godt, vi fik oplevet en masse selvom vi kun var fire dage afsted. Vi fik spist noget god mad, drukket nogle drinks, været ude at shoppe lidt, set nogle ting og bare haft det sjovt i hinandens selskab. Vi rejse i sidste uge mandag og var hjemme igen torsdag. Jeg kunne dog mærke på mig selv, at det var rart, at komme lidt væk fra det hele.
Siden da, har jeg bare tilbragt tid med familien, redigeret disse billeder, fået taget nogle billeder af mine sidste køb. Så har jeg været ude at shoppe noget nyt makeup og en ny jakke.
Jeg har også en rigtig god nyhed, som er en beslutning jeg er rigtig glad for at jeg tog. Jeg er nemlig stoppet med at ryge. Jeg har været røgfri i 14 dage nu, det virker måske ikke som så mange dage. Men det er flot i forhold til at jeg ikke kunne holde en dag uden før i tiden. Jeg tog dog til noget laser akupunktur som har hjulpet på abstinenser og trang, men selv-styrke skulle man dog også bruge for at stoppe.
Jeg har forresten efter min rejse fået meget mere af mit overskud tilbage. Her for tiden har jeg bare haft uanet af energi. Som jeg har brugt produktiv på mine billeder, har mere overskud til at tage makeup på om morgnen, stå tidligere op samt mere energi på rengøring og oprydning af hjemmet. Så har jeg ryddet op i al min musik og fundet en masse nyt. Plus at jeg har fundet ny inspiration igen så der vil helt klart snart komme nogle nye projekter til bloggen. På grund af alt den nye energi har jeg nået rigtig meget de seneste dage. 
Jeg vil dog smutte igen, men jeg ser frem til i morgen, da jeg skal på date. Håber i har det godt derude alle sammen.
- Hvad synes i om billederne? & hvad har i lavet i vinterferien?

LOVE MALENE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar