14.03.2017

New In // I'm The Designer Of My Own Life.














HELLO WORLD
Så er jeg her igen med de seneste køb. Har dog også nogle ting, jeg ikke har fået taget billeder af. Men tror det ville være bedre til et  outfit indlæg. Men er rigtig glad for mine seneste køb. Det første billedet er lidt nye ting fra Mac. En foundation, en concealer, en ansigtsolie og en pudder. Beauty blenderen er fra Magasin og øjenskygge paletten er fra Maybeline. Ansigtsolien er god at bruge engang imellem synes jeg, især når ens hud er tør. Foundationen er midt i mellem mat og skinnende, men er dejlig let og nem at påføre. Er også blevet rigtig glad for Beauty blenderen, da ens foundation påføres nemt og gir et godt og naturligt resultat.
Det næste billedet er nogle køb fra Paris, da jeg var inde i Lush og købe nogle krops sæber. De dufter virkelig skønt og man får en blød hud.
De næste to billeder er min sorte Adax taske i skind og min sorte Adax pung i læder. Er super glad for både tasken og pungen. Kvaliteten er også helt i top.
De næste billeder er lidt tøj, den grå sweater er fra H&M, den nude kjole og skoene er fra Nelly.com, og den sorte top er fra Only.
Billedet med choker halskæderne er fra Glitter og billedet med parfumen er Matas klub købt for point. 
Sidst men ikke mindst er der min nye kalender. The happiness planner, en virkelig god kalender, med fokus på at sætte mål for sig selv hver måned, mindfullnes, citater, reflektion og meget mere. Lidt som en slags dagbog og kalender på en gang. Er virkelig glad for den, og jeg bruger den hver dag.

Udover det går det super godt. Det går både godt med skolen og privatlivet.
Har brugt det meste af tiden på, at være sammen med ham den søde og sovet sammen for første gang, hvilket var rigtig hyggeligt. Så har jeg været sammen med veninderne og familien. Samt brugt tiden på lektierne. Så har jeg shoppet en del og begyndt at løbe ture udenfor. Jeg overvejer lidt at starte til yoga eller også boksetræning. Men skal lige undersøge det nærmere.
Jeg har forresten også snart fødselsdag, hvilket jeg ser frem til, da jeg skal ud og spise på Madklubben sammen med familien og så skal vi i biografen og se skønheden og udyret. Så det glæder jeg mig til. Jeg vil dog smutte igen.
- Hvad synes i om mine seneste køb? & nyder i også at det så småt er forår?

LOVE MALENE

2 kommentarer:

  1. Love the pictures, that purse in particular is lovely! Looks very expensive!

    Much love,
    HER FASTEST FASHION

    SvarSlet