28.03.2017

Be Patient With Yourself Nothing In Nature Blooms All Year.










HELLO WORLD
Så er det endelig forår igen og vejret har været mega skønt for tiden. Elsker at det er blevet sommertid igen og at solen er begyndt at varme.
Udover det har jeg det rigtig godt. Jeg har både fået fejret min fødselsdag med familien, hvor vi spiste på restauranten Madklubben Steak. Det var virkelig lækker mad, og nok den bedste bøf jeg nogensinde har fået.
Så har jeg været sammen med min veninde Melanie, hvor vi lavede et photoshoot. Virkelig hyggelig og jeg glæder mig til at vise jer billederne. 
Så har jeg hygget mig med min bedste veninde/kusine Jessica, hvor vi har shoppet lidt på strøget og spist frokost på en vegansk café. Men jeg har selvfølgelig også lavet de kedelig ting som lektier og afleveringer og huslige pligter.
Igår var jeg sammen med min ven Stefan, hvor jeg blandt andet fik taget disse billeder. Da vi gik en lang tur på fire timer. Mega hyggeligt at være ude i det gode vejr så mange timer.
Ser blandt andet frem til fredag, hvor jeg skal til indflytnings komsammen middag hos min veninde Monique sammen med Jessica. Tror det bliver hyggeligt og så glæder jeg mig til at se hendes hjem. 
Jeg har forresten også været røgfri i 48 dage nu og jeg er begyndt at meditere. Det er faktisk fantastisk rart at meditere, da jeg synes man bliver mere rolig og man lærer at styre sine tanker og lære sig selv bedre at kende. Er i hvert faldt begyndt at læse mange bøger både om meditation og mindfulness. Synes det er virkelig spænende.
Jeg vil dog smutte igen, og jeg håber i nyder det dejlige vejr!
- Hvad synes i om billederne? & hvad har i lavet den seneste tid? 

LOVE MALENE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar