03/04/2017

If You Truly Loved Yourself You Could Never Hurt Another.



HELLO WORLD
Så er jeg her igen, med et photoshoot jeg fik taget af min barndomsveninde Melanie. Ret glad for resultatet selv. De blev også ret gode i farve, men synes bare lige det passede bedst i sort/hvid.
Udover det går alt godt. Jeg har dog ikke fortalt at det ikke gik med ham jeg datede. Men heldigvis til det bedste. Personen var barnlig, egoistisk og en man ikke kunne stole på 100%. Så er glad for det er overstået og at jeg allerede er kommet videre. Men vi droppede det i marts og synes lige det var rart at få ud her.
Middagen hos Monique sammen med Jessica i fredags gik også rigtig godt. Det var virkelig en fed lejlighed hun lige er flyttet ind i og så var det bare mega hyggeligt at være sammen alle tre igen. Ellers har jeg bare haft familiegæster, bagt hjemmelavede rustikke macarons lørdag og igår var jeg bare ude at shoppe med min søster. Fik dog kun købt tre neglelakke i flotte forårs farver og en kokoks hårmaske. Glæder mig til at vise jer det i et kommende indlæg samt nogle andre produkter jeg købte i slutningen af marts måned.
Er også mega glad for at vejret kun bliver bedre og bedre. Det føles nogle gange som om, det snart er sommer. Jeg glæder mig virkelig til sommer og det kan være min familie og jeg skal ud at rejse til Grækenland. Hvor jeg aldrig har været før. Elsker bare at rejse til destinationer man aldrig har været på. Det er dog ikke fuldstændig afgjort hvornår endnu.
Men glæder mig til sommer også fordi der er destortion snart og så skal jeg nok også i byen med pigerne, så skal jeg til min fætters bryllup, barnedåb, sleepovers og bare hygge mig med familie og venners selskab.
Det går forresten også godt med meditationen og skal snart prøve en yogatime sammen med min kusine Jessica. Glæder mig! Jeg vil dog smutte igen, da jeg skal ud i det gode vejr.
- Hvad synes i om billederne? & glæder i jer også til sommer?

LOVE MALENE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar