07.04.2017

New In // Glamour Is A State Of Mind.





HELLO WORLD
Så er jeg tilbage på bloggen igen med de seneste køb & hjemmelavede hindbær macarons jeg lavede med min søster. De blev ikke perfekte men lidt rustikke i udseendet. Men det var det første forsøg og de smagte som de skulle. Blev dog glad for resultatet! De nye køb er jeg også rigtig rigtig glad for. Clinique produkterne er virkelig gode til min hud synes jeg, har nemlig afprøvet en række forskellige mærker af cremer og renseprodukter. Men helt klart blevet et af mine favorit mærker, når det kommer til hudprodukter. Så har jeg også købt en babylyserød hættetrøje, en rigtig blød natkjole og mit nye yndlings iPhone cover med marmor print. Udover det fik jeg købt mig 3 nye neglelakke fra Magasin, da der var et tilbud på 3 for 200 kr og kokos hårmaske fra Matas.
Jeg har det ellers rigtig godt, har bare brugt tiden med familien, min ven Stefan og min bedste veninde Jessica. Så har jeg læst lidt lektier og været ude at shoppe. Har faktisk ikke fået taget billeder af 3 køb og en gave. Men det må komme i et outfit indlæg på et tidspunkt snart eller i et andet indlæg om seneste køb.
I dag har jeg været sammen med Jessica, hvilket var rigtig hyggeligt. Vi har egentlig bare shoppet lidt sammen og spist frokost sammen. Altid dejligt at være sammen med sin bedste veninde og kusine. Jeg vil dog smutte igen, og jeg håber i nyder det gode vejr derude.
- Hvad er jeres seneste køb? 

LOVE MALENE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar