12.05.2017

When You Stop Chasing The Wrong Things You Give The Right Things A Chance To Catch You.



HELLO WORLD
Så er jeg tilbage på bloggen igen. Jeg har dog haft rigtig travlt så har ikke lige fået blogget så meget. Men alt går glimrende. Billederne her er fra ca. to ugers siden, da jeg var til min mors afskedsfest på nationalmuseet. Min moster Flora lavede maden, da hun har sit eget catering firma. Hendes mad kan bestilles HER. Det var virkelig lækkert. 
Udover det har jeg bare haft travlt med lektierne, været sammen med veninderne og familien, taget billeder, ordnet have, shoppet, lavet mad, trænet, læst en masse bøger og mediteret.
I dag har jeg bare haft familiebesøg, hvilket var okay hyggeligt.
I morgen ser jeg bare frem til, at ses med Jessica for at kigge i butikker ved Nørreport og hygge. Udover det ser jeg også frem til mandag, da jeg skal til frisøren der.
Plus nu skal jeg også snart til min fætter Stefan's bryllup. Faktisk rettere Lina og Stefan's bryllup. Glæder mig meget til at fejre dem!
Min familie og jeg er også så småt begyndt at kigge på rejser til Grækenland. Men vi har ikke bestemt os for, hvilken by endnu. Det blir dog ikke i sommerferien, men i september måned. Så jeg har en masse at glæde mig til i denne måned og i fremtiden.
Jeg vil dog smutte igen, men håber i har det godt derude og nyder forårsvejret.
- Hvad synes i om billederne? 

LOVE MALENE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar