15.05.2017

Just An Outfit // Buying Clothes That Aren't Black Is Hard.




HELLO WORLD
Så er jeg her endnu en gang. Her er for første gang i lang tid et outfit billedet, jeg fik taget billedet samme dag, min mor havde sin afskedsfest på nationalmuseet. Billederne er taget af Jessica og nærmest ikke redigeret, da der var rigtig godt lys den dag til. Så de blev ret naturlige. Det eneste jeg har rodet ved, var beskæringen og color correction. Blazeren er fra Zara til 450 kr. Strop blusen er fra H&M i økologisk bomuld til 60 kr og sidst men ikke mindst bukserne fra Only til 300 kr. 
Forresten går det stadig rigtig godt. Dagen med Jessica var rigtig hyggeligt, vi fik spist ude, gået rundt i København i 5-6 timer og bare nydt det rigtig gode vejr og kigget lidt i butikker. Udover det har jeg ellers bare lavet lektier, set en masse film, gået nogle ture udenfor, og mediteret.
I dag var jeg endelig til frisøren, hvilket jeg havde glædet mig til, da det var blevet alt for langt. Er virkelig glad for resultatet, det stadig langt, men blevet lidt kortere og så er der kommet lidt etager i. Så nu er jeg snart klar til brylluppet på lørdag. Har både fået købt kjolen, som ikke er sort men rosa lyserød, accessories, skoene og fået ordnet håret. Nu mangler jeg bare neglene, som jeg skal igang med om lidt og på dagen makeup og hår. Håber bare det ikke kommer til regne, men at det bliver solskin.
Jeg skal blandt andet også snart i biografen og se Pirates of the Caribbean Salazar's Revenge. Hvilket jeg har glædet mig til i to år ca. Så nu håber jeg bare den er god.
Resten af dagen skal jeg egentlig bare bruge på at slappe. Jeg vil dog smutte nu. Jeg håber i nyder det gode vejr og har det godt derude.
- Hvad synes i om outfittet? & skal i også til bryllup eller konfirmation? 

LOVE MALENE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar